7 dôvodov, prečo písať firemný blog

Hoci by v čase pretlaku youtuberov málokto začal blogovať o móde či kráse, firemné blogy v sebe stále ukrývajú nevyužitý potenciál. Je najvyšší čas, aby ste sa odlíšili od konkurencie svojou jedinečnou identitou. Tú však musíte niekde prezentovať a práve tento priestor vám blog ponúka. Prečítajte si, prečo písať firemný blog.

 

1. Podporenie webu

Hľadáte spôsob, ako vylepšiť firemnú webovú stránku? Ponúknite návštevníkom vašej stránky pridanú hodnotu. Nenájdu tam len kontaktné informácie a strohé špecifikácie vašich produktov či služieb, vďaka blogu sa dozvedia aj niečo o vás.

2. Zviditeľnenie

Písaním blogu získate ďalšiu príležitosť na to, aby ste mohli zviditeľniť vaše produkty alebo služby. Viac príležitostí na prezentovanie znamená viac príležitostí na oslovenie svojich potencionálnych zákazníkov. To sa oplatí, nie?

3. Dodanie duše a identity

Ukážte na blogu snímky spoza scény. Ľudia ich milujú. Navyše vás lepšie spoznajú, a tak získate ďalšiu príležitosť, ako sa im zapáčiť. Ak prejavíte trochu duše, zlepšíte tak svoju dôveryhodnosť.

4. Budovanie silnej značky

Budovať silnú firemnú značku môžete aj tak, že demonštrujete svoje zdatnosti. Stávate sa tak odborníkom v danej oblasti. Robíte veci odlišne? Ukážte to a zlepšíte si postavenie na trhu.

5. Zlepšenie SEO

Pri písaní blogu je dôležité okrem výberu zaujímavého obsahu aj výber správnych kľúčových slov. Tie sú jedným z elementov, ktoré zohľadňuje vyhľadávač pri zobrazení poradia web stránok. A vy chcete byť na popredných pozíciách, všakže?

6. Portfólio práce

Vytváraním jednotlivých príspevkov na blog tvoríte svoje portfólio práce. Chce sa váš potenciálny zákazník uistiť, že dokážete vyrobiť tamto? Alebo ste dostatočne skúsený, aby ste robili toto? Množstvo dôkazov nájde váš zákazník na blogu alebo ho naň môžete sami odkázať.

7. Obsah na sociálne siete

Pozitívnym vedľajším efektom je, že získate veľa užitočného obsahu na sociálne siete. Tento content bude zároveň odkazovať na vašu webovú stránku. Ako napríklad tento blogový článok sme prezdieľali na našej stránke Brandino na Facebooku.

 

Tak čo, ešte stále váhate, prečo písať firemný blog?

Ak potrebujete napísať kvalitný blogový článok, kontaktujte nás! Zohľadníme SEO, gramatickú i štylistickú stránku a zároveň vytvoríme text, ktorý pôsobí pútavo.