V súčasnosti nie je problém predávať cez internet už čokoľvek. Dokonca ani potraviny. Pri jeho prezentácii na webe však mnohé firmy zabúdajú na zásadné veci. Akým chybám by sa mal vyvarovať eshop s jedlom?
Nedostatok informácii
Ak svojim zákazníkom poskytnete informácie iba o názve výrobku, jeho gramáži a výrobcovi, pravdepodobne dajú prednosť konkurencii alebo vás zasypú otázkami. Dnes, keď takmer každý trpí nejakými alergiami na jedlo alebo vyznáva rôzne stravovacie smery, je potrebné uvádzať aj zloženie výrobkov. Je výrobok vegan alebo len vegetarian? Zmieňte sa o tom na svojom eshope s jedlom a nezabudnite na zvýraznenie alergénov, čo uľahčí zákazníkom študovanie ingrediencii.
Produkt bez príbehu
Pokiaľ ste len resellerom, zistite, či daný produkt ukrýva v sebe nejaký príbeh. Pokiaľ ste výrobcom vy, zamyslite sa nad tým, s akou myšlienkou ste svoj produkt tvorili. Inšpiroval vás rodinný recept alebo životný osud? Zákazníci milujú príbehy, ktoré ich môžu chytiť za srdce. Takto sa im ľahšie zapáčite, budú s vami sympatizovať a radi vás podporia kúpou vášho výrobku.
Iba produktové fotografie
Dávno už neplatí, že produktová fotografia jedla zabaleného v obale predáva. Zákazník má právo vidieť, čo si objednáva a čo môže doma očakávať pri rozbalení zásielky. Prezentujte svoj produkt pokojne viacerými obrázkami. Naservírujte jedlo tak, ako by sa podľa vás malo konzumovať. Dajte zákazníkom nápady, s čím je dobré váš produkt konzumovať alebo na čo ho využiť. Ak sa im budú pri prezeraní obrázkov zbiehať sliny, len ťažko odolajú vloženiu tovaru do nákupného košíka. Samozrejme, na svoj eshop s jedlom pripojte aj fotografiu výrobku v obale.
Sledujte nás na Instagrame a Facebooku!
Potrebujete fotografie vášho produktu?
Ak potrebujete nafotiť fotografie vášho produktu na webovú stránku, sociálne siete či plagáty, kontaktujte nás!